SER­VI­CII

Întreținerea vehiculului este importantă, dar uneori e greu de ținut minte când este timpul pentru o verificare. Aplicația MyMazda trimite mementouri pentru a te ajuta să respecți întreținerea recomandată. Această secțiune de întrebări frecvente oferă și răspunsuri cu privire la asistența rutieră și cum să găsești cel mai apropiat dealer Mazda.

ISTORIC SERVICE    DEALERI        ASISTENȚĂ RUTIERĂ

UNDE GĂSESC ISTORICUL SERVICE-ULUI?

Selectează „MyMazda” din meniul principal și selectează „My Services” (Vizitele mele la service). Aici vei găsi toate service-urile anterioare și le vei putea consulta sau descărca.

ISTORIC SERVICE

De ce nu sunt actualizate informațiile de service chiar dacă operațiunile de întreținere au fost finalizate azi?

Intrările din istoricul de service sunt actualizate de obicei la 24 de ore după ce operațiunile de întreținere au fost finalizate. Dacă istoricul tău nu este actualizat după acest interval de timp, te rugăm să contactezi dealerul tău de service sau Echipa noastră care deservește clienții la romania@mazda.at.

Ce este o listă de verificare PDF și cum o descarc?

În timpul anumitor operațiuni de service la dealerul tău Mazda preferat, personalul va documenta starea de funcționare și orice constatări referitoare la vehiculul tău într-o listă de verificare PDF dedicată. Fă clic pe pictograma de descărcare din secțiunea „checklist” pentru a deschide PDF-ul cu lista de verificare dedicată, care se va deschide în cititorul PDF de pe smartphone/tabletă.

Cum aflu despre orice consumabile pe care ar fi indicat să le înlocuiesc?

Dacă ai înlocuit consumabile și starea arată încă „open” sau dacă ai alte întrebări privind această secțiune, cel mai bine e să contactezi cel mai recent service vizitat.

Unde găsesc istoricul service-ului?

Selectează „MyMazda” din meniul principal și selectează „My Services”. Aici vei găsi toate service-urile anterioare pentru consultare sau descărcare.

CUM POT VEDEA CÂND ESTE SCADENTĂ URMĂTOAREA MEA VIZITĂ LA SERVICE?

Mașinile cu Service MyMazda: un indicator luminos în formă de cheie se va aprinde cu 1.000 km sau 15 zile înainte de a fi nevoie de service. Pentru toate mașinile: 

• Selectează „MyMazda” din meniul principal. 
• Selectează „My Services”
• Informațiile se găsesc în „Maintenance Schedule” 

CUM POT SOLICITA UN SERVICE?

Poți căuta un anumit dealer utilizând funcția de căutare a dealerilor sau făcând clic pe Service în ecranul principal sau în meniul principal de sub Serviciile mele. De asemenea, poți face clic pe partenerul preferat Mazda și poți solicita o programare.

CUM POT SOLICITA UN SERVICE?

Poți căuta un anumit dealer utilizând funcția de căutare a dealerilor sau dând clic pe Service în ecranul principal sau în meniul principal de sub My Services (Vizitele mele la service). De asemenea, poți da clic pe partenerul preferat Mazda și poți solicita o programare.

DEALERI

Cum găsesc cel mai apropiat dealer Mazda?

  • Utilizează locația curentă pentru a găsi cel mai apropiat dealer.
  • Dacă vrei, poți căuta utilizând numele locației sau numele dealerului utilizând casetele de căutare corespunzătoare.
  • Selectează „MyMazda” din meniul principal și atinge „MyMazda Partner” pentru ultimul tău partener de service

DACĂ VREAU SĂ MERG LA UN ALT DEALER MAZDA DECÂT CEL LA CARE MERG DE OBICEI, CUM POT VEDEA MAI ÎNTÂI CE SERVICII SUNT OFERITE?

Consultă „Dealers” și evaluează lista de servicii oferită de fiecare dealer în parte.

CUM GĂSESC CEL MAI APROPIAT DEALER?

• Utilizează locația curentă pentru a găsi cel mai apropiat dealer.
• Dacă vrei, poți căuta introducând numele locației sau numele dealerului utilizând casetele de căutare corespunzătoare.
• Selectează „MyMazda” din meniul principal și atinge „My Mazda Partner” (Partener My Mazda) pentru ultimul tău partener de service

CUM SOLICIT ASISTENȚĂ RUTIERĂ

• Selectează „My Vehicle” (Vehiculul meu) din meniul principal.
• Selectează „Roadside assistance” (Asistență rutieră) afișat sub pictograma mașinii. Aceasta va afișa locația ta actuală pentru a putea informa echipa de asistență rutieră în momentul în care o apelezi (asigură-te că setările de locație de pe telefonul tău sunt activate pentru a afișa adresa locației tale actuale).
• Cum apelezi: un număr de telefon de contact sau un buton de apelare vor fi afișate pentru a putea apela direct asistența rutieră.


Te rog să iei în calcul că este posibil să existe costuri suplimentare dacă apelezi serviciul de asistență rutieră când te afli în altă țară. Consultă operatorul tău de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.

ALTE SECȚIUNI CU ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pentru a te asigura că nicio întrebare nu rămâne fără răspuns, descoperă soluțiile la cele mai frecvente întrebări din celelalte categorii.