MA­ȘI­NA MEA

Aici poți găsi răspunsuri la toate întrebările tale despre modul în care Mazda ta – sau mai multe Mazda – interacționează cu aplicația MyMazda. Adaugă sau șterge vehicule în contul tău MyMazda, află cum să conectezi aplicația la un vehicul și explorează câteva sfaturi de depanare.

CUM ADA­UG UN ALT VE­HI­CUL?

Există două moduri: Poți adăuga o mașină în secțiunea „My vehicle” cu butonul „Add vehicle”. Trebuie să scanezi numărul VIN sau să introduci numărul VIN manual pentru a vedea vehiculul. Dealerul tău Mazda va atribui un vehicul profilului tău, iar detaliile vor fi afișate automat în secțiunea „My cars” din aplicație.

Cum șterg un vehicul din mașinile mele?

Există două modalități de a elimina un vehicul din secțiunea My Vehicles: Contactează dealerul preferat sau alege funcția de editare vehicul din secțiunea „my vehicle” și fă clic pe „remove a vehicle”.

Cum editez un vehicul din mașinile mele?

În secțiunea „My Vehicle” poți alege funcția „edit my vehicle” din meniul din dreapta.

Unde găsesc numărul de identificare VIN?

Poți găsi numărul de identificare VIN în documentele de proprietate, în declarațiile de servicii financiare sau de asigurare, sub covorașul din dreapta față sau pe un autocolant pe pragul ușii pasagerului.

Cum pot schimba numele vehiculului?

Poți schimba numele vehiculului în secțiunea „edit my vehicle”.

Ce trebuie să fac dacă Mașina mea afișează informații incorecte?

În cazul în care consideri că detaliile privind vehiculul afișate în aplicația MyMazda sunt incorecte, contactează echipa noastră care deservește clienții la romania@mazda.at.

CÂTE VE­HI­CU­LE POT ÎN­RE­GIS­TRA ÎNTR-UN CONT MY­MA­Z­DA?

Poți înregistra până la 10 vehicule în același cont.

AU­TO­RI­ZAREA POA­TE EX­PIRA LA ÎM­PE­RE­CHE­REA CU MY­MA­Z­DA?

Da, codul de autorizare expiră după 5 minute de la conectarea MyMazda la un vehicul.
Dacă expiră, poți solicita un cod de autorizare nou în aplicația MyMazda.
Pur și simplu revino la Înscrierea pentru serviciile conectate, treci la pasul „Request Authorisation Code”, apoi atinge „Request”.

CUM ȘTERG VE­HI­CU­LUL DIN APLI­CA­ȚIA MY­MA­Z­DA?

Dacă trebuie să renunți la un vehicul Mazda care a utilizat Servicii conectate și intenționezi să utilizezi un alt vehicul Mazda, șterge informațiile de înmatriculare a vehiculului utilizate de Serviciile conectate prin următorii pași:

1 Atinge „My Vehicles” din MENIU
2 Atinge „Edit Vehicle” din fila Action
3 Atinge [DELETE VEHICLE]
4 Citește cu atenție AVERTISMENTUL și atinge [CONFIRM]


Dacă ești sigur că dorești să ștergi vehiculul, vei fi retras automat din Serviciile conectate în același timp. Datele tale de client vor rămâne în sistem, astfel încât, în cazul în care intenționezi să utilizezi ulterior un vehicul Mazda capabil de Servicii conectate, poți continua să utilizezi aplicația MyMazda atunci când înregistrezi vehiculul nou.

ALTE SECȚIUNI CU ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pentru a te asigura că nicio întrebare nu rămâne fără răspuns, descoperă soluțiile la cele mai frecvente întrebări din celelalte categorii.